Archief - filmpje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hndbllr73

Legacy Member
Hey,

Ik heb een probleem. Namelijk als ik mijn flashfilmpje invoeg in frontpage 2003 en ik wil het voorbeeld bekijken in de browser blijft het filmpje vasthangen.

Nu is mijn vraag de volgende: Hoe kan ik dit oplossen en wat is de oorzaak?

Met voorbaat dank

Hndbllr73

Gamefactor

Legacy Member
Er kunnen vele oorzaken zijn, is het filmpje dat blijft vasthangen of komt er helemaal niets op de pagina?

Hoe groot is je flash filmpje en is klopt het pad naar het filmpje.

Graag wat meer informatie wat er juist gebeurd want "het filmpje blijft hangen" kan heel ruim worden geïnterpreteerd en kan verschillende oorzaken hebben.

Hndbllr73

Legacy Member
De grote is maar enkele kB en het pad is juist, dit heb ik zeker 5 keer nagekeken want in frontpage als ik rechts klik en kies voor film afspelen dan werkt hij. Alleen in de browser blijft hij flikkeren op het eerste frame.

Ik hoop dat dit voldoende info is anders vraag je het maar.

Gamefactor

Legacy Member
Heb je dit in alle browsers? Misschien je flash player eens updaten en de website ergens online plaatsen, dan kunnen we de code ook eens nakijken, of post hier zelf je code, dit maakt het voor ons veel eenvoudiger.

Hndbllr73

Legacy Member
Ik zal eens in andere browsers proberen. Ik heb flash player 10 dus ik dacht dat dat de laatste was en de code is er niet want ik moet van de leraar in frames werken.

Hndbllr73

Legacy Member
Ik heb het nu ook in firefox geprobeerd en daar werkte het het zal aan Internet Exlporer liggen zeker.;)

Dj Aero

Legacy Member
welke code gebruik je om je flash object er in te zetten?

Hndbllr73

Legacy Member
Ik geef geen code in. Ik doe dit gewoon door: invoegen => afbeelding ==> film in flash-indeling

Hndbllr73

Zero Grav

Legacy Member
Als een gewoon flash filmpje van iemand die in frontpage werkt niet werkt in de ene browser en wel in de andere zal het waarschijnlijk niet aan die browser liggen. Het beste zal zijn om de de webpagina even online te zetten zodat we de code even kunnen doornemen.

Recipe4hate

Legacy Member
offtopic:
Wordt het WYSIWYG-principe in scholen nog steeds toegepast? :s dan leren ze je beter geen webdesign imo. En frames zijn ook al zo not-done :D

Hndbllr73

Legacy Member
het ligt wel aan de flashplayer want als ik op een andere pc het probeer in Internet Explorer werkt het ook dus het probleem is opgelost

Allemaal bedankt voor de reacties.

Hndbllr73
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan