iamdesign
Legacy Member
Hoy,
Ik ben bezig met een AS2 port aan het maken van lee brimelows AS3 easing slider in OOP.
Nu ben ik er zowat 99.9%, maar mijn eventdispatcher werkt niet goed.
Mijn files staan hier => http://www.iamdesign.be/scroller/scrollbox_app.rar
Het ding is dat in de constructor van men scrollbox ik "scrollbar = new Scrollbar()" moet typen om die addEventListener te doen werken. Maar dan voert hij alle code 2x uit en is het percentage dat ik doorzend via een event altijd NaN (omdat hij de variabelen precies niet meer kent in men scrollbar klasse)
Iemand die mij hierbij kan helpe, want ik ben zowat ten einde alle raad qua mogelijkheden
cheers
Ik ben bezig met een AS2 port aan het maken van lee brimelows AS3 easing slider in OOP.
Nu ben ik er zowat 99.9%, maar mijn eventdispatcher werkt niet goed.
Mijn files staan hier => http://www.iamdesign.be/scroller/scrollbox_app.rar
Het ding is dat in de constructor van men scrollbox ik "scrollbar = new Scrollbar()" moet typen om die addEventListener te doen werken. Maar dan voert hij alle code 2x uit en is het percentage dat ik doorzend via een event altijd NaN (omdat hij de variabelen precies niet meer kent in men scrollbar klasse)
Iemand die mij hierbij kan helpe, want ik ben zowat ten einde alle raad qua mogelijkheden

cheers
)