bartos20 zei:
dat de website kinderlijk is opgericht wist ik al van in het begin.
denk even met me mee.
doelgroep :
wie gaat er een weekendje naar zee???
vooral mensen met kinderen en oudere mensen.
voor de rest zijn de meeste 1-dags toeristen.
waarom het kinderlijk design?
om de hoofddoelgroep aan te trekken mensen met kinderen.
waarom niet de oudere mensen dan?
gewoon het grootste deel kan niet met het internet overweg.
klopt deze redenering dan niet?
Vertel me liever meer wat er mis zit in het div-stylen???
Grtz.
Mijn standpunt blijft, het zijn niet de kinderen die op deze site komen maar ouders met kinderen en ouderen. Gans andere doelgroep. Naar mijn mening is dit eerder een ketnet look dan een look voor jong volwassen of ouderen.
Maar ge weet wat de Fransen zeggen of smaken.
Het probleem van de div's zit vooral in het feit dat je geen lijst gebruikt om je menu op te bouwen.
En je gebruikt voor je content meerdere div's terwijl je maar 1 nodig hebt.
Code:
....
<div class="content_background_left">
<img src="images/content_background_left.jpg"/>
</div>
<div class="content_background">
<img src="images/content_background.jpg"/>
</div>
<div class="content">
....
Het gebruik van je images is ook fout deze zouden telkens background-image moeten zijn van een div of list item.
Images tags worden normaal enkel gebruikt als ze onderdeel van de content zijn zoals bvb de foto's van de appartementen. Maar niet als ze als design element gebruikt worden.
Hopelijk ben je er iets mee.