Blue-Bora
Legacy Member
Ello mensen,
Ik heb sinds kort een website online staan waarop ik live beelden stream vanop mijn werk met 3 verschillende webcams. Uiteraard zijn deze enkel online als ik moet werken, en de rest van de tijd stan de afbeeldingen van de laatste "sessie" erop.
Nu heb ik al verschillende verzoeken gekregen van mensen om ze te verwittigen wanneer de cams online zijn. Maar dit worden er zoveel dat ik op de duur niet meer weet wie dat gevraagd heeft.
Ik zou dus graag op site site zelf een vakje willen voorzien waar de mensen zich kunnen inschrijven door hun email-adres in te vullen, en dat ze dan zo een automatische mail krijgen als de cams online zijn.
Ik zou wel graag de mail manueel versturen, maar het is dus de bedoeling dat ik hem enkel moet typen, en hem dan kan versturen naar alle adressen die zich hebben ingeschreven met 1 klik op de knop.
Ik veronderstel dat het op hetzelfde principe werkt zoals een nieuwsbrief......
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Alvast Bedankt !!!
*edit*
Het zou wel freeware moeten zijn.
Ben
Ik heb sinds kort een website online staan waarop ik live beelden stream vanop mijn werk met 3 verschillende webcams. Uiteraard zijn deze enkel online als ik moet werken, en de rest van de tijd stan de afbeeldingen van de laatste "sessie" erop.
Nu heb ik al verschillende verzoeken gekregen van mensen om ze te verwittigen wanneer de cams online zijn. Maar dit worden er zoveel dat ik op de duur niet meer weet wie dat gevraagd heeft.
Ik zou dus graag op site site zelf een vakje willen voorzien waar de mensen zich kunnen inschrijven door hun email-adres in te vullen, en dat ze dan zo een automatische mail krijgen als de cams online zijn.
Ik zou wel graag de mail manueel versturen, maar het is dus de bedoeling dat ik hem enkel moet typen, en hem dan kan versturen naar alle adressen die zich hebben ingeschreven met 1 klik op de knop.
Ik veronderstel dat het op hetzelfde principe werkt zoals een nieuwsbrief......
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Alvast Bedankt !!!
*edit*
Het zou wel freeware moeten zijn.
Ben