`SeriOUs
Legacy Member
Hallo, ik zit met een probleem waar google geen uitweg aan biedt.
Ik zou via AMFPHP of een andere Remoting, afbeeldingen van een flex/flash-applicatie, die door de gebruiker zelf zijn getekend, opslaan op een server/database.
In een JPEG-formaat is dit niet moeilijk, maar ik zou dit liefst vectorieel willen doen. (zie http://artpad.art.com) De playback-functie ed. moet er niet inzitten.
Ik wil gewoon de gemaakte afbeeldingen kunnen hergebruiken.
Iemand een idee, of een startpunt hoe ik hier best mee begin?
Thnx!
Ik zou via AMFPHP of een andere Remoting, afbeeldingen van een flex/flash-applicatie, die door de gebruiker zelf zijn getekend, opslaan op een server/database.
In een JPEG-formaat is dit niet moeilijk, maar ik zou dit liefst vectorieel willen doen. (zie http://artpad.art.com) De playback-functie ed. moet er niet inzitten.
Ik wil gewoon de gemaakte afbeeldingen kunnen hergebruiken.
Iemand een idee, of een startpunt hoe ik hier best mee begin?
Thnx!