Jerre Muesli
Legacy Member
Hellow,
Zoals je HIER ziet, is mijn menu nogal schurftig in IE7.
Ik heb de site gemaakt met te kijken op FF 3.04, IE6 en Safari 3.2 en daar heb ik het niet.
Nu keek ik effe bij iemand anders met IE7 en dit is dus het resultaat.
Kheb thuis dan maar ook IE7 gedownload en idd, nogal voos resultaat.
De website kan je hier vinden en de CSS hier.
Iemand een oplossing? want mijn pogingen zijn tevergeefs geweest
Zoals je HIER ziet, is mijn menu nogal schurftig in IE7.
Ik heb de site gemaakt met te kijken op FF 3.04, IE6 en Safari 3.2 en daar heb ik het niet.
Nu keek ik effe bij iemand anders met IE7 en dit is dus het resultaat.
Kheb thuis dan maar ook IE7 gedownload en idd, nogal voos resultaat.
De website kan je hier vinden en de CSS hier.
Iemand een oplossing? want mijn pogingen zijn tevergeefs geweest

