den Acid Burn
Legacy Member
lo,
in dreamweaver kun je mooie popupmenus aanmaken.
in internet explorer geeft dit goed weer, in firefox komt het popup menu helemaal tege de bovenkant van het browservenster te staan.
je kan het hier zelf zien: http://johanvdb.be
heeft iemand dit probleem al voorgehad en weten op te lossen?
kheb er wat op gegoogled, maar vind niet dadelijk nuttige info terug.
grtz kristof
in dreamweaver kun je mooie popupmenus aanmaken.
in internet explorer geeft dit goed weer, in firefox komt het popup menu helemaal tege de bovenkant van het browservenster te staan.
je kan het hier zelf zien: http://johanvdb.be
heeft iemand dit probleem al voorgehad en weten op te lossen?
kheb er wat op gegoogled, maar vind niet dadelijk nuttige info terug.
grtz kristof