BloodSeaker
Legacy Member
Hoi
Ik ben momenteel bezig met dojo. leuk ding en werkt ook vrij goed
Ik wou nu de dialog gebruiken voor een aantal functionaliteiten. Alleen, wanneer een dialog getoond wordt, wordt er een underlay gemaakt waardoor men onderliggend scherm niet langer bruikbaar is en er dus ook geen 2e dialoog kan weergegeven worden. Is dit te omzeilen, of is er een ander methode om ook zo een popupje te verkrijgen?
De klant wilt nl de dialoog ook kunne verslepen, wat me bij die dialog bracht.
Ik ben momenteel bezig met dojo. leuk ding en werkt ook vrij goed
Ik wou nu de dialog gebruiken voor een aantal functionaliteiten. Alleen, wanneer een dialog getoond wordt, wordt er een underlay gemaakt waardoor men onderliggend scherm niet langer bruikbaar is en er dus ook geen 2e dialoog kan weergegeven worden. Is dit te omzeilen, of is er een ander methode om ook zo een popupje te verkrijgen?
De klant wilt nl de dialoog ook kunne verslepen, wat me bij die dialog bracht.