Jerre Muesli
Legacy Member
Hoi,
Ik heb snel snel een kleine website in elkaar geflanst maar in IE zijn er nog wat zaken die schorren.
Zo is er de horizontale lijn die ik inkleur met een bgcolor die veel hoger in IE is dan in FF.
Ik doe dus:
en in CSS:
Ook zou ik willen vragen of er iemand het script voor het drop-down menu heeft moeten activeren in IE of niet. Indien er mensen dit hebben moeten doen zou ik een andere methode moeten zoeken dan met m'n javascriptje natuurlijk.
Aub geen commentaar op onnette source code, het moest snel snel gaan.
Nadien heb ik nog wel de tijd om op te kuisen.
De website kan je bekijken op Hand in Hand :: Toneelbond Denderhoutem
Bedankt!
Ik heb snel snel een kleine website in elkaar geflanst maar in IE zijn er nog wat zaken die schorren.
Zo is er de horizontale lijn die ik inkleur met een bgcolor die veel hoger in IE is dan in FF.
Ik doe dus:
HTML:
<div id="lijntje"></div>
en in CSS:
HTML:
div#lijntje {
clear : left;
float : inherit;
height : 5px;
background-color : #2b2b2b;
}
Ook zou ik willen vragen of er iemand het script voor het drop-down menu heeft moeten activeren in IE of niet. Indien er mensen dit hebben moeten doen zou ik een andere methode moeten zoeken dan met m'n javascriptje natuurlijk.
Aub geen commentaar op onnette source code, het moest snel snel gaan.
Nadien heb ik nog wel de tijd om op te kuisen.
De website kan je bekijken op Hand in Hand :: Toneelbond Denderhoutem
Bedankt!

?
(css en js rules buiten de <head> tag endergelijke? niet proper gewoon, zelfs als je snel bent kan je dat op de juiste plek zetten imo)