Archief - DISCUSSION: Minicontest: Conceptart of 3D modellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat zou je het liefst willen?


  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten.

KenSpectre

Legacy Member
Flipkikker heeft zijn PS contest al gestart, en we hebben nog meer lekkers voor jullie.
Jullie mogen beslissen of we nog een Conceptart minicontest gaan openen of een 3D modelleren thread.

Als je voor 1 van de 2 kiest gelieve dan ook te zeggen hoe lang je denkt dat het beste is om tijd te geven ervoor.
Als je voor 3D specifiek kiest gelieve dan ook mee te geven wat je het liefst doet (vb. Low poly, speedmodelling, ...)

Als je kiest voor iets anders gelieve dan in de thread te posten wat je het liefst zou willen zien.

DE UITLEG:
Conceptart: We geven je een setting of een verhaal en dan moet je bv een character uittekenen of een achtergrond.
Het medium staat vrij, ps of tekenen, schilderen... maakt niet uit.

3D modelleren: praktisch hetzelfde als bij conceptart maar hangt ook af van wat jullie willen (low poly, speed,...)
Hier staat de prog ook vrij, wil je in 3Ds max of liever maya, zelfs Zbrush, het staat allemaal vrij :)

DieselPower

Legacy Member
Bij conceptart kunnen er meer mensen meedoen :) en het kan 3D models omvatten? Ge moet wel een kleine verhaallijn schetsen zoals bij de vorige battle :p

Flipkikker

Legacy Member
Zowel 3D als concept art lijkt mij leuk :)

Mss vooral concept art nog, modelling neemt een pak meer tijd in beslag, en meestal moet je daarvoor toch tekeningen maken.... (de concept art dus al)

Voor concept art 1 week de tijd?

Van zaterdagavond tot zaterdagavond bvb :)

wouter_dc

Legacy Member
Was dat toen met die ijsvoertuigen of whatever? was wel interessant

b0rt

Legacy Member
Ik heb op conceptart gestemd, ma 3D-modellen lijkt mij ook enorm interessant.
Ik zou minstens een week, anderehalve week pakken voor de conceptart.

KenSpectre

Legacy Member
Extra: staat nu uitleg bij wat elke ongeveer zal inhouden.

DieselPower

Legacy Member
wouter_dc zei:
Was dat toen met die ijsvoertuigen of whatever? was wel interessant
Ja, post-apocalyptisch tijdperk, ofwel woestijnlandschap ofwel ijslandschap.

LunchBox

Legacy Member
3d modeling, en anderhalve week tijd. (woensdag het thema kenbaar maken, zondag-nacht de week erachter afgeven)

TiB0

Legacy Member
Concept art, omdat het dan toegankelijk is voor iedereen (en niet enkel voor de computer-tovenaars). En omdat ik het dan tijdens kunstgeschiedenis kan maken, niet iedereen heeft een laptop op z'n werk/school :sad:

Tenzij modelletjes uit plasticine, klei, maquettekarton en polystreen ook bij de categorie van 3D-models worden gerekend :unsure: (in theorie wel, toch?)

D3C0Y

Legacy Member
dudes wacht is met al die contesten, examens komen er aan ze (kzit nu al tot over mijn oren in het 2D/3D/painting/programming werk :p)

General Lee

Legacy Member
Grappig hoe ze nu opeens korte deadlines willen en de t-shirt deadline maar keer op keer uitgesteld werd :p

KenSpectre

Legacy Member
D3C0Y zei:
dudes wacht is met al die contesten, examens komen er aan ze (kzit nu al tot over mijn oren in het 2D/3D/painting/programming werk :p)

Dan skip je toch een paar contests? :)

Matt.

Legacy Member
Wacht gewoon tot juli, dan hebben de studenten ook tijd. :p Tenzij de contests blijven duren natuurlijk. Voted concept art omdat 'k van 3D bijna niets ken. :p Concept art wellicht ook niet, maar we kunnen maar proberen. :)

KenSpectre

Legacy Member
matthi_182 zei:
Wacht gewoon tot juli, dan hebben de studenten ook tijd. :p Tenzij de contests blijven duren natuurlijk. Voted concept art omdat 'k van 3D bijna niets ken. :p Concept art wellicht ook niet, maar we kunnen maar proberen. :)

D3C0Y zei:
dudes wacht is met al die contesten, examens komen er aan ze (kzit nu al tot over mijn oren in het 2D/3D/painting/programming werk :p)

@beide: ik ben van plan dit niet bij ene keer te laten, zie ff onder Lunchbox zn quote :)

LunchBox zei:
3d modeling, en anderhalve week tijd. (woensdag het thema kenbaar maken, zondag-nacht de week erachter afgeven)

Goed idee ^^ Kga voor beide anderhalve week geven, zondagavond maak ik de winner bekend van de vorige contest en start ik de nieuwe. Na anderhalve week gaat het dicht en krijg je van woensdagavond tot zondagmiddag om te stemmen. En dan is de cirkel rond :)

Klinkt dat goed voor iedereen? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan