Een site die je zelf niet hebt gemaakt hoort hier niet thuis.
Waarschijnlijk zal er met onze commentaar helemaal niets gedaan worden, en is dit alles nutteloos.
Trouwens je zit in het verkeerde forum onderdeel ook... EN je gebruikt daarbij nog eens een verkeerde prefix.