Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een aangepastte versie van PHPLIBDieselPower™ zei:dieje van phpBB, kweet ni hoe em noemt en kheb nx gestemd

in de gecompilede code bedoel ik dus ehdJeez zei:Smarty all the way...
@killgore: Smarty is toch zowat de de facto PHP template engine (waarom staat die anders op php.net denk je).
.
, daar download ek em toch altijd.Hij staat op smarty.php.net.killgore zei:in de gecompilede code bedoel ik dus eh.
en staat die php.net? kdacht enkel op het pear gedeelte, daar download ek em toch altijd.
mjaSquall-sX- zei:Hij staat op smarty.php.net.
.iddSveltestSword zei:ahja... zo template... kgeloof da omfg da gebruikt heeft voor mijn site, maar kdenk da da zelf geschreven is.
met wat hulp van een tutorial 