Archief - D-devs V2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

j design

Legacy Member
Een grote verbetering tegenover je vorige ontwerp.
Al denk ik dat het eenvoudig nog wel wat professioneler kan.

Mijn opmerkingen:

layout:
- Het logo vindt ik niet goed. Het lijkt snel snel gedaan en wordt kartelig vertoond.
- De verschillende divs wat meer design geven. Vooral de zwarte div is een zwarte balk met niet veel aan.
- Je ontwerp meer uitlijnen.
Links vormt het geen lijn wat nog kan maar er is geen symmetrie, rechts wordt ook zo wat gebroken.
Niet dat alles moet uitgelijnt worden maar het oogt beter als er wat symmetrie in de omsluiting zit
- De titels in de content zou ik in het zwart zetten

code:
- Wat me opviel is dat je voor je menu geen list gebruikt.
Dat is natuurlijk niet direct een fout maar uit mijn ervaring heb ik dat meestal in een list zien staan.

ps: DSDG Media - Internet Solutions ?

deathsythe

Legacy Member
lol webdesign met zulke taalblunders...
volledig akkoord met hierboven, je logo is armzalig slecht (n/o), je kon het tenminste op een hoge resolutie zetten ofzo...
zo iets is nu niet echt een mooi uithangbord voor een 'webdesigner'

Novaweb

Legacy Member
Kom kom die taalfouten heeft niets met webdesigner te maken.

Ik zelf heb dislexie, ben webdesigner, is zelfs men volwaardig beroep.

Ik weet niet wat je hier komt aanhalen hoor.

Voor de rest vindt ik de layout zeer geslaagd.

Groeten

Gamefactor

Legacy Member
@ TriMenToR

Bedankt voor je uitgebreidde review, wat het logo betreft had ik die psd niet meer ( Na format c:) , enkel van een screenshot, dus zal deze terug moeten uitwerken.

Ik had de website nog niet door de validator gehaald dus dit stond nog op mijn lijstje van uitvoerende opdrachten.

Ik zal alle tekst nog is doornemen op taalfouten...

Alvast nog eens bedankt voor je uitgebreidde review, zal alle puntjes ervan verbeteren!

Groetjes,

Dries

j design

Legacy Member
wat het logo betreft had ik die psd
Moeilijk om te hermaken?

@novaweb
Novaweb uw partner voor het Internet....; ?
Hobbies
Gamen, webdesign, kickeren en voetballen
My kind of guy :)


De layout is niet slecht.
Maar je moet kijken voor wat die moet dienen.
Een professioneel webbureau met hosting en andere internetdiensten. Dan moet het net iets meer zijn vind ik.
De details onbreken. Dat moet daarom niet opvallend zijn maar in de kleine dingen.
Iets meer consistentie in de layout, betere afwerking, opvallendere titeltjes ed

Zo zijn klanten login, support en laatste project opeen geplakt.
Je kan ze eenvoudigweg wat meer ademruimte geven.
Bij webhosting net hetzelfde, veel te weinig ruimte.
Bij de domeinnamen zit het dan wel weer goed.
Ik geef je de raad om je titels toch maar eens zwart te zetten, dat gaat al veel uitmaken.
Enkel een css regel aanpassen moet te doen zijn niet?

En dyslexie of niet. Op een site waarmee je geld wil gaan verdienen staan geen fouten in.
Lezen, herlezen en laten lezen. Professionaliteit begint bij het begin. Je moet al de indruk geven professioneel te zijn om professioneel te lijken.
Mensen die schrijffouten zien staan, gaan snel afknappen bij gebrek aan.

deathsythe

Legacy Member
Novaweb zei:
Kom kom die taalfouten heeft niets met webdesigner te maken.

true, maar het amateurisme druipt er dan van af, en ik denk dat je zoiets best wilt vermijden.

ik moet op mijne cv toch ook geen DT fout maken hé, ze zullen mij graag zien komen.

denk

Legacy Member
TriMenToR zei:
Positief:
  • Correct gebruik van het euroteken. Dit kom je niet vaak tegen :).

Ik wou hier enkel even op reageren ;)

Er zijn 2 manieren om het €-teken te gebruiken:
1. €10 (€-teken voor het bedrag ZONDER SPATIE ertussen)
2. 10 € (€-teken na het bedrag MET SPATIE ertussen)

Dus er valt al een +'je van je lijst ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan