raion
Legacy Member
Dag
http://webontwerp.khleuven.be/505783/safarishit.jpg
Heeft iemand wat tips of tricks om die text minder bold te doen overkomen in safari? Ik vind het echt veel te druk zo.
Hier is de pagina als je de css code eventueel wil bekijken: http://webontwerp.khleuven.be/505783/longhumen/ods.html
Alvast bedankt,
http://webontwerp.khleuven.be/505783/safarishit.jpg
Heeft iemand wat tips of tricks om die text minder bold te doen overkomen in safari? Ik vind het echt veel te druk zo.
Hier is de pagina als je de css code eventueel wil bekijken: http://webontwerp.khleuven.be/505783/longhumen/ods.html
Alvast bedankt,