Tiet
Legacy Member
klik
Als je in IE over het menu bovenaan hovert, verdwijnt er een stuk van de tekst. De tekst verdwijnt tot net aan waar het menu begint. Ik weet totaal niet hoe dit komt, maar heb het gevoel dat hier een simpele oplossing voor is.
Online toont IE ook geen header hier, is dit nog ergens anders ook het geval?
Alvast bedankt!
Als je in IE over het menu bovenaan hovert, verdwijnt er een stuk van de tekst. De tekst verdwijnt tot net aan waar het menu begint. Ik weet totaal niet hoe dit komt, maar heb het gevoel dat hier een simpele oplossing voor is.
Online toont IE ook geen header hier, is dit nog ergens anders ook het geval?
Alvast bedankt!