darthphili
Legacy Member
Ik kwam even een vrij irritant fenomeen tegen.
In elke browser begint mijn h1 op éénzelfde hoogte... (evenveel ruimte boven de titel als onder de titel). Behalve in IE natuurlijk... daar is de ruimte bovenaan mijn titel een stuk minder dan in bv Firefox, Safari, Opera, Netscape,...
Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?
Ik dacht mss aan het aanroepen van een andere css pagina wnr de site IE detecteert... alleen zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen?
http://www.shortwood.be/Test/Shortwood/about/index.html
vriendelijke groeten, Phili
In elke browser begint mijn h1 op éénzelfde hoogte... (evenveel ruimte boven de titel als onder de titel). Behalve in IE natuurlijk... daar is de ruimte bovenaan mijn titel een stuk minder dan in bv Firefox, Safari, Opera, Netscape,...
Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen?
Ik dacht mss aan het aanroepen van een andere css pagina wnr de site IE detecteert... alleen zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen?
http://www.shortwood.be/Test/Shortwood/about/index.html
vriendelijke groeten, Phili