Archief - CSS: fout in internet-explorer maar niet in firefox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soepkieke

Legacy Member
ik ben bezig met een site te maken vor een lijst van dvds
deze is kwa layout en kleur zo goed als klaar
en is volgens de regels van xhtml en css inorde
maar als ik hem in internet-explorer open geeft hij bepaalde dingen niet weer (inhoud en titel) maar in firefox wel.

wat kan hier de fout zijn?

http://84.193.121.109:6789/dv/?content=detail&id=9

xhtml-code:
HTML:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html>
	<head>
		<title>DVD Collection</title>
		<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" />
	</head>
	<body>
		<div class="container">
			<div class="menu">

				<a href="index.php">list</a> | <a href="?content=login">login</a>
			</div>
			<div class="border">
				<div class="content">
<div class="detail_titel">
	alone
</div>
<div class="detail_inhoud">

	<img src="test.jpg" alt="" />
	inhoud

</div>
<div class="detail_info">
	<span class="detail_info_titel">Playtime</span>
	<span class="detail_info_text">1:40</span>
	<span class="detail_info_titel">Genre</span>
	<span class="detail_info_text">Actie</span>

</div>
<div class="detail_extra">
	<img src="dolby-digital5.1.gif" alt="" />
	<img src="angst.gif" alt="" />
	<img src="16.gif" alt="" />
</div>				</div>
			</div>
		</div>
	</body>
</html>

css-code:
Code:
body {
	background-color: rgb(230, 230, 230);
	color: rgb(120, 120, 120);
}
a {
	color: rgb(120, 120, 120);
	text-decoration: none;
}
a:hover {
	color: rgb(0, 0, 0);
}
table {
	width: 100%;
	empty-cells: show;
	border-collapse: collapse;
}
tr {
	cursor: pointer;
}
.detail_titel {
	text-align: right;
	font-size: x-large;
	font-weight: bold;
	margin-right: 40px;
	margin-bottom: 20px;
}
.detail_inhoud img {
	margin-right: 20px;
	float: left;
	height: 205px;
	width: 138px;
}
.detail_info {
	text-align: right;
	margin-top: 10px;
	margin-bottom: 10px;
	clear: both;
}
.detail_info_titel {
	font-weight: bold;
}
.detail_extra {
	text-align: right;
}
.detail_extra img {
	margin-left: 10px;
}

/* ################################################ */
/* ############### CONTAINER OPMAAK ############### */
/* ################################################ */

.container {
	width: 800px;
	margin: 50px auto;
}
.menu {
	margin: 0px 0px 0px 30px;
	text-transform: uppercase;
}
.border {
	margin: 30px 0px 0px 0px;
	padding: 30px;
	background-color: rgb(255, 255, 255);
	border: 1px solid;
	border-color: rgb(180, 180, 180);

}
.content {
	padding: 20px;
	background-color: rgb(230, 230, 230);
	border: 1px solid;
	border-color: rgb(180, 180, 180);
}

soepkieke

Legacy Member
hier alleen als je heel het document hebt geselecteerd en de selectie terug ongedaan maakt
maar als je de pagina terug wilt herladen zijn ze wer weg (in ie dan)

Quilombo

Legacy Member
offtopic snap ik nogal niet de bedoeling van te tonen welke dvd's ge hebt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan