Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qube zei:Ik heb momenteel een phpBB2 forum lopen. Ik zou graag de omschakeling maken naar een Vbullettin forum. Kan ik dat bestaande data overplaatsen?![]()
, maar waarom naar een betalende variant te gaan? phpbb 3.0.x is zéér deftig en het is gratis, wat vbb niet is

Qube zei:Heeft phpBB3 dan ook een blog module zoals Vbulletin? Ik ken er eigenlijk niet zo heel veel van. Ik ging er dus van uit dat Vbulletin wel een stuk beter is (lees meer mogelijkheden) omdat je ervoor moet betalen. Er moeten dan toch een paar voordelen zijn t.o.v van phpBB...wie koopt het anders nog![]()
Novaweb zei:Ik ben zo niet thuis op dit vlak maar misschein een sqldump doen en hem terug importeren ?