Archief - Clansite: Lpss

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Edwandos

Legacy Member
Dit weekend es site ontworpe voor iemand die'k ken via America's Army,
dit is dus een clansite voor hun.
Ok kweet dat het .tk domein is mijn excuses voor dat reclamescherm :)

site: www.lpssclan.tk

Graag jullie mening :)

ps: kweet t'is beetje linkin park overdose.

ZeeraaR

Legacy Member
Eerste idee: petverdikke verkeerde site open gedaan zeker?
Geen enkel element op de eerste pagina doet een games clan vermoeden. Bij nadere inspectie: niks op de gelijk welke pagina van de site zegt ook maar iets over America's army. (behalve ip adres :s)

Je menu... toevallig gevonden omdat mijn muis er over ging. ERG onduidelijk. bezoekers moeten ook maar ruiken waar ze gaan uitkomen blijkbaar. Probeer je menu duidelijker te maken. En kort het in want je hebt 3 getalletjes teveel.
Bij nog verder bekijken heb ik de popupjes opgemerkt, probeer het iets opvallender te maken, en hou er rekening me dat IE die dingen niet toont (hier toch niet).

Toevallig, en weeral per ongeluk, op een knopje gedrukt en nu krijg ik muziek te horen... nogal verschietachtig. Heb nu wel een lekker deuntje tijdens het schrijven :D

In EI zie ik op pagina 01 en 04 nog borders rond de images... Blijkbaar gebruik je 3 verschillende css files, terwijl alle pagina's er krak hetzelfde uitzien.

Tijdens het bekijken van de code zag ik links in je tekst. Die waren me niet opgevallen tijdens het bekijken van de pagina.

Over het algemeen mooi gemaakt als "Linkin Park == God" tribute site, niet als clansite

ps check ook even de validation van je css: lengtes hebben altijd een eenheid (bvb px) en blijkbaar heb je ergens # voor je kleur vergeten zetten

Edwandos

Legacy Member
ZeeraaR zei:
Eerste idee: petverdikke verkeerde site open gedaan zeker?
Geen enkel element op de eerste pagina doet een games clan vermoeden. Bij nadere inspectie: niks op de gelijk welke pagina van de site zegt ook maar iets over America's army. (behalve ip adres :s)

Je menu... toevallig gevonden omdat mijn muis er over ging. ERG onduidelijk. bezoekers moeten ook maar ruiken waar ze gaan uitkomen blijkbaar. Probeer je menu duidelijker te maken. En kort het in want je hebt 3 getalletjes teveel.
Bij nog verder bekijken heb ik de popupjes opgemerkt, probeer het iets opvallender te maken, en hou er rekening me dat IE die dingen niet toont (hier toch niet).

Toevallig, en weeral per ongeluk, op een knopje gedrukt en nu krijg ik muziek te horen... nogal verschietachtig. Heb nu wel een lekker deuntje tijdens het schrijven :D

In EI zie ik op pagina 01 en 04 nog borders rond de images... Blijkbaar gebruik je 3 verschillende css files, terwijl alle pagina's er krak hetzelfde uitzien.

Tijdens het bekijken van de code zag ik links in je tekst. Die waren me niet opgevallen tijdens het bekijken van de pagina.

Over het algemeen mooi gemaakt als "Linkin Park == God" tribute site, niet als clansite

ps check ook even de validation van je css: lengtes hebben altijd een eenheid (bvb px) en blijkbaar heb je ergens # voor je kleur vergeten zetten


Nja is idd mss meer fan dan clansite ma die kerels zijn gewoon fan van linkin park daarmee :p En de inhoud bepaal ik nie eh dusja :)
Ah die borders dacht da ik eruit had gedaan blijkbaar niet dan. Die verschillende css files is gewoon voor de achtergrond die veranderd bij verschillende pagina's ma da is mss ook onduidelijk.
Zal mijn css checken.
Thx for comments.

Oh ja btw ik weet da die pop-ups niet tonen in ie ma frankly hebbik nieveel zin om moeite te doen voor ie. :p

En nee NeoNeke nie da'k weet :p

Bertold

Legacy Member
Edwandos zei:
Oh ja btw ik weet da die pop-ups niet tonen in ie ma frankly hebbik nieveel zin om moeite te doen voor ie. :p

:ironic: wat een attitude wetend dat +95?% van de internet gebruikers IE gebruikt. Het is niet omdat gij internet explorer niet graag gebruikt dat ge dat u bezoekers moet opleggen é...

ZeeraaR

Legacy Member
Edwandos zei:
Nja is idd mss meer fan dan clansite ma die kerels zijn gewoon fan van linkin park daarmee :p En de inhoud bepaal ik nie eh dusja :)
De inhoud mss niet maar probeer dan toch IETS in je layout te steken, dat toch een beetje een hint geeft. Zet desnoods "This is an America's Army Clansite" in de header.

bt belgium zei:
Edwandos zei:
Oh ja btw ik weet da die pop-ups niet tonen in ie ma frankly hebbik nieveel zin om moeite te doen voor ie. :p
:ironic: wat een attitude wetend dat +95?% van de internet gebruikers IE gebruikt. Het is niet omdat gij internet explorer niet graag gebruikt dat ge dat u bezoekers moet opleggen é...
Agreed.

Trouwens, is nogthans geen grote moeite. Aangezien het hier gaat om css popups, zoeken we even op (je raad het nooit) "css popups", et vwalla, de eerste is al prijs

Edwandos

Legacy Member
k thx voor oplossing kzal da toevoegen.
En ja ok er zijn nog altijd veel man die internet explorer gebruiken kzal eraan proberen denken :p
En kzal zien voor wa duidelijker america's army ding tedoen

Thx for comments.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan