SyRuS.be
Legacy Member
Al een hele tijd heb ik willen een wapenschild maken voor mezelf, maar dan een moderne versie, geen rip-off van een oude, of zo'n clické ding dan dance clubs of fuiven vaak gebruiken. Iets nieuws dus
Uiteindelijk na lang proberen, zoeken, schetsen ben ik tot iets gekomen. Er zit een idee achter, je kunt denken van niet hehe. Strepen links zijn de oude strepen vaak bij wapenschilden gebruikt werden (maar dan in het schild), rechts zie je de crullige lijnen van vroeger, alleen dan simpeler, YW spreekt voor zich, en last but not least de kroon! Een coole pimp kroon ipv een kroon der oude koningen.
Het is een schets in PS! Indien jullie het mooi vinden maak ik hem in Illustrator, dus gelieve niet te zagen over de afwerking of kwaliteit van de vectors.
tha link:
http://www.yoni-web.be/test/wapenschild.jpg
De reden voor mn vele posts hier lately, kwil mn portfolio spijzen...
Uiteindelijk na lang proberen, zoeken, schetsen ben ik tot iets gekomen. Er zit een idee achter, je kunt denken van niet hehe. Strepen links zijn de oude strepen vaak bij wapenschilden gebruikt werden (maar dan in het schild), rechts zie je de crullige lijnen van vroeger, alleen dan simpeler, YW spreekt voor zich, en last but not least de kroon! Een coole pimp kroon ipv een kroon der oude koningen.
Het is een schets in PS! Indien jullie het mooi vinden maak ik hem in Illustrator, dus gelieve niet te zagen over de afwerking of kwaliteit van de vectors.
tha link:
http://www.yoni-web.be/test/wapenschild.jpg
De reden voor mn vele posts hier lately, kwil mn portfolio spijzen...






"