Freakshow
Legacy Member
Yipse,
Hebben voor school "iets" moeten modellen, animeren en eventueel nog een muziekske op plaatsen. Zoals ge al wel door had heb ik de Sony PSP gemaakt.
Opdacht is intussen al verbeterd en kheb alvast een A gekregen maar khad graag nog wa commentaar gekregen.
http://users.pandora.be/toch/PSP_FINAL.zip
Dus graag int algemeen wa commentaar. Dus hoe em gemodeld is, belichting, animatie, muziek, de hele zaak...
thnx & enjoy
Hebben voor school "iets" moeten modellen, animeren en eventueel nog een muziekske op plaatsen. Zoals ge al wel door had heb ik de Sony PSP gemaakt.
Opdacht is intussen al verbeterd en kheb alvast een A gekregen maar khad graag nog wa commentaar gekregen.
http://users.pandora.be/toch/PSP_FINAL.zip
Dus graag int algemeen wa commentaar. Dus hoe em gemodeld is, belichting, animatie, muziek, de hele zaak...
thnx & enjoy

Maar dat is persoonlijk.
.
ad: