mo6
Legacy Member
http://users.telenet.be/mo6/Archery/Archery logo.jpg
Ik kan het nog wel iets verbeteren, ik weet het is redelijk simpel.. maar ik ben dan ook een amateur als het aankomt op logo's maken.
Be gentle on the comments :doc:
Ik kan het nog wel iets verbeteren, ik weet het is redelijk simpel.. maar ik ben dan ook een amateur als het aankomt op logo's maken.
Be gentle on the comments :doc:
