Archief - CHECK: Affiche fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BE_Dark Mugge

Legacy Member
Hallo,

Ik heb een eerste ontwerp gemaakt voor een fuif, kvind hem nog niet perfect maar kweet niet wat er aan te veranderen. mss dat jullie nog tips hebben

affiche

opmerkingen zijn ook altijd welkom ;)

grtz

Blanco

Legacy Member
Mja, dat type affiche zie je tegenwoordig enorm veel, je hebt goed rondgekeken :) Diegene die dat design heeft uitgevonden zou er een patent moeten op genomen hebben :p

Anyway, ik vind het niet slecht nagemaakt, het valt wel op zo. Uw header (Lectrostep) mist wat samenhang, hij springt niet echt naar voren (en daarmee bedoel geen bevel emboss ofzo)
Als die lijnen onder de L en de e van Letrostep bedoelt zijn als bliksem, vind ik het niet geslaagd.
Bliksem is vrij eenvoudig te doen in Photoshop, zoek een tutorial, zoek wat betere/mooiere brushes of maak het gewoon vectorieel in Illustrator.

Ik zou die ster rechtbeneden niet gedaan hebben, die stervorm past er niet echt bij vind ik.
Ik zou ook met de kleuren van de achtergrond experimenteren, zien of er niks beter is dat uitkomt op die magenta tekst.

Floyd

Legacy Member
't Is een trendy stijl die je niet al te slecht hebt uitgewerkt, maar op het vlak van compositie kan het wel nog een stuk beter. De elementen zijn niet goed afgewogen tegenover elkaar. Ik vind je achtergrond ook veel te contrastrijk. Maar toch, niet slecht voor een fuifke he!

BE_Dark Mugge

Legacy Member
ja, kvin het wel nog goed, de background en de header, maar de namen van de dj's en die shape er achter moet nog anders maar kweet niet precies hoe ik het zou kunnen doen.
en inderdaad, die ster past niet :p kvon lik niets beters :D

DieselPower

Legacy Member
Ik denk dat ge iets te snel content zijt, die zelfreflectie vind'k wel goed, behalve dat er geen oplossingen uit de bus vallen.

Probleempjes: zwevende elementen, kerning (zeker bij die light cut in het klein), whitespace (vooral de elementen in de hoeken), te veel fonts. Go!

edit: kwas nog vergeten te vermelden dat de naam/datum/etc. precies los staat van oa de namen van de djs en eigenlijk staat die extra info in de rechteronderhoek ook maar vrij 'los'.

dresse

Legacy Member
idd ni te snel content zijn.
you can't spell kwalitijd without tijd! :unsure:

syndrom

Legacy Member
kan iemand me uitleggen wat kerning juist is en hoe dat een probleem kan zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan