Bontus
Legacy Member
Wat vinden jullie van deze affiche:
Belangrijk was dat scouts naar voor sprong, bij onze vorige edities was het thema meer uitgewerkt in de affiche maar ging het feit dat het een scoutsfuif was verloren. Het thema nu is dus western.
http://users.telenet.be/reteiP/scoutsfuif2005.jpg
Belangrijk was dat scouts naar voor sprong, bij onze vorige edities was het thema meer uitgewerkt in de affiche maar ging het feit dat het een scoutsfuif was verloren. Het thema nu is dus western.
http://users.telenet.be/reteiP/scoutsfuif2005.jpg
