Kr_eator
Legacy Member
Ik ben al een tijdje op school bezig met een adaptatie van een stripverhaal. Het is een opdracht die we begin dit schooljaar kregen, en die normaal ergens in maart moet klaar zijn. Ik zit voor op schema, vandaar dat ik de tijd neem om het eens online te zetten en achter commentaar te vragen. Hopelijk kunnen jullie mij op fouten wijzen die ik nog niet zag. Want ik weet dat er nog heel wat kleine foutjes in zitten, maar ja. Het is men eerste keer dat ik zo'n langer 3D filmke maak.
Omdat het een adaptatie van een strip is heb ik ook de stijl willen nabootsen, maar dat zal je wel merken als je het bekijkt.
Adaptatie .mov
of de avi versie
Adaptatie .avi
Commentaar meer dan welkom
Kr_eator
Omdat het een adaptatie van een strip is heb ik ook de stijl willen nabootsen, maar dat zal je wel merken als je het bekijkt.
Adaptatie .mov
of de avi versie
Adaptatie .avi
Commentaar meer dan welkom
Kr_eator


