Roland1
Legacy Member
Hallo samen
Ik zou graag men eigen chat programma/software en server hebben. geen systeem gelijk Live messenger maar een systeem waar iedereen erop kan. iets wat je kan installeren op computer of op een website zetten. enkel een probleem, ik ken er niks van, ken wel veel van computer maar dit totaal niet.
hier zijn 2 voorbeelden:
Zo wil ik de chat layout hebben. iemand die bereid is mee te werken dit te maken? je mag gerust een privé bericht sturen. ik beschik over 2 laptops dus een ervan zal dan contenu de server draaien.
Mvg
Roland
Ik zou graag men eigen chat programma/software en server hebben. geen systeem gelijk Live messenger maar een systeem waar iedereen erop kan. iets wat je kan installeren op computer of op een website zetten. enkel een probleem, ik ken er niks van, ken wel veel van computer maar dit totaal niet.
hier zijn 2 voorbeelden:
Zo wil ik de chat layout hebben. iemand die bereid is mee te werken dit te maken? je mag gerust een privé bericht sturen. ik beschik over 2 laptops dus een ervan zal dan contenu de server draaien.
Mvg
Roland
