Destiser
Legacy Member
Hoi allen,
ik ben met een boek cpp begonnen maar toen ik 'hello world' uitprobeerde werkte het langs geen kanten op dev-c++ en VS2008.
Na toevoeging van 'using namespace std;' (via google gevonden) heb ik het probleem in dev-c++ kunnen oplossen maar niet in VS2008.
Dit wijst erop dat C++ nog in de 21e eeuw een verandering heeft ondergaan. Weet iemand welke veranderingen?
En weet iemand hoe ik het programma in VS2008 kan schrijven? Want deze lukt langs geen kanten. Ik had al gehoord dat VC++ geen echte C++ is maar dat het al met 'hello world' misloopt had ik niet verwacht.
Bedankt
ik ben met een boek cpp begonnen maar toen ik 'hello world' uitprobeerde werkte het langs geen kanten op dev-c++ en VS2008.
Na toevoeging van 'using namespace std;' (via google gevonden) heb ik het probleem in dev-c++ kunnen oplossen maar niet in VS2008.
Dit wijst erop dat C++ nog in de 21e eeuw een verandering heeft ondergaan. Weet iemand welke veranderingen?
En weet iemand hoe ik het programma in VS2008 kan schrijven? Want deze lukt langs geen kanten. Ik had al gehoord dat VC++ geen echte C++ is maar dat het al met 'hello world' misloopt had ik niet verwacht.
Bedankt



. . .