shortcuts
Legacy Member
ik ben nog maar juist gestart met c#, maar ik vind maar niet hoe je dit doet:
als button4 wordt aangeklikt moet de muis naar een bepaalde positie gaan(dit weet ik al 'cursor.position = new point(X,Y)'), maar hij moet dan ook nog eens op die positie klikken
(left mousebutton).
alvast bedankt!
als button4 wordt aangeklikt moet de muis naar een bepaalde positie gaan(dit weet ik al 'cursor.position = new point(X,Y)'), maar hij moet dan ook nog eens op die positie klikken
(left mousebutton).alvast bedankt!

