skatemania
Legacy Member
Dag iedereen, ik zou graag de BMW 5-touring E65 na willen maken in 3DSMAX(3D dus) enige probleem...:ik weet totaal niet waar ik moet beginnen..iemand die me zou kunnen helpen via msn ofzo?
ik heb al foto's voorzien voor op te kunnen basseren..(ze komen van medewerker BMW zelf dusja
)
greetz skate
ik heb al foto's voorzien voor op te kunnen basseren..(ze komen van medewerker BMW zelf dusja
)greetz skate
ad: