hallo,
dit is mijn eerste poging tot een echt 3d model.
ik heb de USAS12 nagemaakt (de "N00B cannon uit sof2

).
ik ben er nog steeds aan bezig, vooral met details toe te voegen.
maar ik zou willen weten wat jullie ervan vinden.
ik heb de model gemaakt met Ciema4D voor wie het wil weten