Archief - BEGINNER: nog een xbox entry. (moved)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ_Trash

Legacy Member
mo²
- wtf ne bmw me txt op ; ni echt origineel
- mooi resultaat (spijtig van de copy paste)
- idem 2
- 3uw concept is ni slecht maar uitwerking+ letterype ewa nonchalant

Mo²

Legacy Member
spectrious was nie bedoeling dat midde was, gewoon dat wa paste bij de Xbox logo ;) en aangezien die daar stond, ist nie zo erg dat ni int midde is wi ;) 1ste idd games.telenet op een bmw wtf, maar kan het maar 1ns probere é =p
wa bedoelde me copy paste? ^^

dresse

Legacy Member
mo en tambiman, maak is eigen threads ipv die van anderen over te nemen.

en mo, ge weet toch dat da schending van copyright is om andermans werk in u wallpaper te verwerken zonder het te vermelden. Volgens mij hedde van diene 3de just niks zelf gemaakt buiten die lelijke niet bijpassende "games.telenet" erbovenop.
den enige die bijna helemaal alleen van u is, is de laatste en die is lelijk.
sorry, ma wordt er echt ziek van. Gamen, gamen, gamen, photoshop ff openen, werk van anderen rippen en met de eer gaan lopen op het gfx forum waar em anders nooit komt en dan terug gaan gamen, ...

Mo²

Legacy Member
ehm dresse, de thread ier is imo om uw inzendingen te tonen en dat doen we, we kunnen onmogelijk elk een thread aanmaken hé?

dresse

Legacy Member
moest het een thread zijn om u werkjes te tonen zou er post als prefix staan. En wat staat er? ...
En waarom kunt ge onmogelijk elk een thread aanmaken?

snap wel ni waarom da gelle die allemaal absoluut aan ons wilt laten zien. Ge verandert er toch niks meer aan, en ermee showen kunt ge meestal ook ni want ofwel is het geript ofwel is het slecht.
enfin, bij deze hebt ge u eigen thread.

We gaan de enige xbox contester die wel rekening houdt met onze reply's zijn thread niet langer bevuilen.

TAMBIMAN

Legacy Member
Dresse,


Uw aantijgingen zijn onterecht en jammerlijk.
De ogen zijn een bewerkte versie van een foto die ik van een vriendin heb genomen, en ik heb er verdomd hard aan gewerkt.

Gelieve u in het vervolg te onthouden van onbezonnen uitspraken.
Zijn er ernstige reacties op mijn werk?

http://users.telenet.be/wawasda/gamestelenet.jpg

dresse

Legacy Member
ik had het dan ook niet op u tambiman, alleen dan het thread-overnemen gedeelte. :)
Die van u vindk nog wel ok, ogen zou ik wa meer naar onder en naar rechts plaatsen en de tekst meer in de stijl van de ogen doen. nu zit ge beetje met stijlbreuk tussen de twee imo.

Holy Paladin

Legacy Member
dresse had et op mo², die heeft idd alles geript behalve de url (duidelijk te zien aan de glow en bevel op de url :p)

TAMBIMAN

Legacy Member
Op de meeste fora is het de gewoonte om geen nieuwe thread te starten om een post over hetzelfde onderwerp te doen, om 'vervuiling' tegen te gaan. Als dat hier wel wordt geapprecieerd, dan zal ik dat in het vervolg doen.

TAMBIMAN

Legacy Member
dresse zei:
ik had het dan ook niet op u tambiman, alleen dan het thread-overnemen gedeelte. :)
Die van u vindk nog wel ok, ogen zou ik wa meer naar onder en naar rechts plaatsen en de tekst meer in de stijl van de ogen doen. nu zit ge beetje met stijlbreuk tussen de twee imo.

Oké, merci voor de reply.
De reden waarom ik mijn inzending wil tonen, is dat er nog een week te gaan is, en dat de wedstrijd meerdere inzendingen toelaat.
Dus kan ik met jullie feedback, waarvoor dank, mijn wallpaper nog herwerken.

Nog reacties?
http://users.telenet.be/wawasda/gamestelenet.jpg

dresse

Legacy Member
De bedoeling van een check is uw werk te tonen en zo onze meningen te krijgen en comments hoe het eventueel te verbeteren. Wanneer iedereen gewoon zijn werkjes in anderen hun thread gaat posten is er geen overzicht meer wie comments geeft op welk werk.
Ik denk dat je het niet moet proberen om op cgtalk of andere designforums in een thread van een ander ff te gaan zeggen "ja, en kijk wat ik gemaakt heb"... Je zal niet lang member blijven...

dresse

Legacy Member
oei sorry tambiman, zie nu pas datk per ongeluk tambiman heb gezet ipv mo. Heb men foutje verbeterd.
had het dus op mo :)

dresse

Legacy Member
indeed, is van modernstyle.
proove given, tis ne rip.

closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan