Sergeant_bob
Legacy Member
hey,
ik heb dit forum eigenlijk nog nooit bezocht maar na even wat rondkijken kan je precies hier ook je dingen laten keuren ofzo
wel geef je mening eens over mijn gifs
Hug:
gemaakt met stickmen en wat geedited met micromedia fireworks 2004
smileys:
pixel per pixel gemaakt in micromedia fireworks 2004
mijn avatar/gsm achtergrond:
en over mijn zelfgemaakte achtergrond (voor de xbox 360 wedstrijd
) ( ze zijn wat in slechte kwaliteit door in JPEG te staan maar ik heb de photoshop files nog )
hier zijn andere formaten
zeg maar wat je ervan vind
thx
ik heb dit forum eigenlijk nog nooit bezocht maar na even wat rondkijken kan je precies hier ook je dingen laten keuren ofzo

wel geef je mening eens over mijn gifs

Hug:
gemaakt met stickmen en wat geedited met micromedia fireworks 2004
smileys:
pixel per pixel gemaakt in micromedia fireworks 2004
mijn avatar/gsm achtergrond:
en over mijn zelfgemaakte achtergrond (voor de xbox 360 wedstrijd
) ( ze zijn wat in slechte kwaliteit door in JPEG te staan maar ik heb de photoshop files nog )
hier zijn andere formaten
zeg maar wat je ervan vind

thx

