Archief - BATTLE: [RESULTS] Battle 01

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
De Deelnemers:

Mista1: http://www.mista.be/Battle/Rocketlaunch.jpg
Mista2: http://www.mista.be/Battle/wallpaper.jpg
Bolteh: http://users.pandora.be/battusai/vectorbattle01.jpg
Osi: http://img426.imageshack.us/img426/6...einjpeg8mm.jpg
Omni: http://www.deviantart.com/view/31300837/
Anendel: http://users.pandora.be/swinnen1/TGF/playwithgirls.jpg
Atticus: http://www.sheuncheun.be/temp/battle01.jpg
Typhon: http://users.pandora.be/infernus/wall.jpg

De Resultaten
  1. Mista 2: 44 punten
  2. Mista 1: 41 punten
  3. Atticus: 39 punten
  4. Typhon: 27 punten
  5. Bolteh: 14 punten
  6. Omni^ : 6 punten
  7. Anendel : 3 punten
  8. Osi` : 1punt
De Battlestats / volgende Battle
http://www.vectorslut.be/battle
Hier zal een ranking worden bijgehouden van de battles die we hier organiseren, we hebben besloten alle punten te tellen en elke deelnemer 1punt te geven per battle die hij meedoet. Dit is de meest eerlijke manier en zorgt ervoor dat iedereen een gevaar kan blijven in de ranking

De volgende Battle begint zondagmiddag 9 april en zal een concept/illustratie battle worden, aangezien daarbij concept belangrijker is dan alleen uitwerking hebben we besloten met een vaste jury te werken. Omdat we hierdoor met minder votes zitten hebben we besloten om bij juryvotes een andere puntentelling te laten dienen waardoor de deelnemers toch nog een gevaar vormen in de battlestats.

We hopen meer deelnemers te hebben bij de volgende battle, de volgende battle zal langer lopen (1week) en ma,nier van uitwerking is geheel vrij waardoor we hopen een breder publiek te bereiken

gille

Legacy Member
Ik doe misschien mee met de volgende :) Heel mooie werkjes btw iedereen:)

Tygerke

Legacy Member
Is mooi georganiseerd, mss doe ik ook mee volgende week :D

Tsjernobyl

Legacy Member
Ik ga zeker meedoen met battles, maar illustrator was te nieuw voor mij.
Mooie organisatie :niceone:
Ik hoop echt dat dit een langdurig project wordt!

FitZ

Legacy Member
kdoen mss ook mee, valt te zien hoeveel tijd ik heb me de aankomende exames :s

Mistabeen

Legacy Member
Osi` zei:
Excuse me, hoe komt het dat ik 1 punt heb? Normaal zou ik er 0 moeten hebben, aangezien niemand op mij gevoted heeft? Ofwel heb ik iets serieus gemist!
we hebben besloten alle punten te tellen en elke deelnemer 1punt te geven per battle die hij meedoet.
zo worden mensen die meedoen toch nog beloond :) en zal de ranking steeds in beweging zijn :)

mathywhite

Legacy Member
Ik heb dit nog nooit gedaan. Ik ben wel al een tijdje bezig met design enz. Ik hoop dat ik jullie tevreden kan stellen met mijn werk. Kga dus ook volgende battle meedoen.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan