Archief - BATTLE: ConceptArt #1: Mixed species

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KenSpectre

Legacy Member
Welkom bij de eerste ConceptArt Battle.
Jullie krijgen vanaf vandaag tot Woensdag 21 mei 20:00.
Daarna zet ik alles online en kunnen jullie voten tot zondag 25 mei 12:00.
S'avonds komt dan de result en een nieuwe contest uit.
Voor de volgende krijgen jullie telkens anderhalve week de tijd (wat samen met de voting dan 2 weken geeft, is dus mooi afgerond).

Jullie mogen zoveel als jullie willen inzenden. Deze inzendingen mag je versturen naar [email protected] met in de subject: "ConceptArt #1: Mixed species"
In de mail zelf zet je een link naar je inzending, je nickname hier op 9lives en het medium dat je gebruikt heb.

Het is ook mogelijk dat ik binnenkort een site ineen smijt waarop ik dan na elke ronde de inzending nog eens opzet + de winner (na de vote). Ook zal er dan de opgave nog eens staan. Ook altijd leuk om later eens terug te kijken naar de 1ste wedstrijd enzo :)

Elk medium is trouwens toegestaan (PS, Schilderen, Tekenen...)

Opgave:
Beast
Welke resultaten zou je kunnen bekomen als je verschillende dieren met elkaar combineert? Dit mag 2 dieren zijn of 3 of 4 of ...

WIP's mogen hier gepost worden (kwestie van elkaar wat te helpen en tips te geven :) )
Vragen enzo mag je hier ook altijd stellen/suggesties mogen er ook gezet worden.

Dan wens ik jullie veel plezier ^^

TiB0

Legacy Member
kort vraagje: wordt het mensenras ook bij de dieren gerekend of niet?

Spectre

Legacy Member
I'm in :p
zal wel op geen zak trekken maar soit
for love of the game

TiB0

Legacy Member
Inderdaad, heb ook helemaal geen tijd nu...

Misschien beter uitstellen tot juli, dezelfde opdracht dan, en de mensen die nu iets hebben gemaakt (zijn die er?) mogen hun werk in juli gewoon opnieuw inzenden?

KenSpectre

Legacy Member
tbh: zo is toch altijd iets, dan is het blok. in de vakantie ist: iedereen is op vakantie, wacht tot school terug is. :p

Ma goe, zal zien ofk iets binne krijg en anders uitgesteld tot na blok. :)

w00tw00t

Legacy Member
ja doemaar
nu is vakantie dus kunne mense aan werken
ik ook dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan