Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D-1337 zei:precies nogal geobsedeert door dat zinneke
euhm ik vin dat gewoon een cool zinneke, niet dat ik er geobsedeert door ben 
tikketim zei:banners = webdesign ?
dresse zei:Read tha rules.
gevonden in de rulez op GFX-ART-DESIGNGFX-ART-DESIGN vs WEBDESIGN:
van in het begin hebben we de afspraak met het webdesign-forum gemaakt dat zaken die webrelated zijn niet op het graphics-art-design forum thuishoren. bedoeling van dit subforum was tenslotte niet om een afsplitsing tussen de grafische en textuele kant van websites te bekomen, maar tegemoet te komen aan de vele bezoekers die hun creatieve materiaal nergens kwijt konden. we denken aan:
- tekenen & schilderen
- 3d modeling & animatie
- foto reportage & manipulatie
- vectoriele omzetting
- magazine ontwerp
threads die dus gaan over:
- signature
- [highlight]banner[/highlight]
- header
- site intro
- web template
ad:LunchBox zei:achter uw quote staat nog: "zullen worden gesloten of gemoved naar: het webdesign forum" > en dah's hier gebeurd. aangezien webdesign tegenwoordig wel eerder zuiver code vragen & problemen zijn en site check layouts etc is de banner naar hier verplaatst geweest. (wat hij in eerste instantie binnen de "post: schetsen en tekeningen"-thread deed is me alvast'n raadsel)
Maar ik hed dan een thread anagemaakt op GFX, ART, DESIGN waar deze meer thuis hoorde, dus was mijn keuze ook daar. maar jullie beslissen er nu eenmaal anders over, en daar kan ik niets op zeggen, 'cause you are the boss
In elk geval Ik kan de titel niet meer veranderren Met de juiste prefix voor hier op dit gedeelte, is het mogelijk dat u dan de juiste prefix er nog voor zet want anders heb ik nog eens een usersnote aan mijn been
ad: wegens het niet naleven van de regels.bt belgium zei:ksnap niet direct wat er allemaal gebeurd is met u thread maar hier hoort ie niet thuis en hij heeft een misse prefix, kvind dit meer iets voor graphics forum
niet dat ek commentaar op de mods eb égewoon mijn gzond verstand
ad:

