Archief - Banners

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garmir

Legacy Member
Titel zegt het al, Laat hier anderre mensen genieten van je banner(s), en laat ze er ook over oordelen.

Hier is in elk geval mijn banner, vandaag gemaakt

Heads,%20Tales.jpg



Greetz
Garmir

Garmir

Legacy Member
tikketim zei:
banners = webdesign ?

Ik vind dat een banner maken, toch een beetje samen speelt met design, 'cause het ook op het internet gebruikt wordt en je technieken dat je beheersd ook toont. en zo te zien vonden de mods dat ook want ik heb deze oorspronkelijk op art design.. gepost

Garmir

Legacy Member
dresse zei:
Read tha rules.

GFX-ART-DESIGN vs WEBDESIGN:
van in het begin hebben we de afspraak met het webdesign-forum gemaakt dat zaken die webrelated zijn niet op het graphics-art-design forum thuishoren. bedoeling van dit subforum was tenslotte niet om een afsplitsing tussen de grafische en textuele kant van websites te bekomen, maar tegemoet te komen aan de vele bezoekers die hun creatieve materiaal nergens kwijt konden. we denken aan:
- tekenen & schilderen
- 3d modeling & animatie
- foto reportage & manipulatie
- vectoriele omzetting
- magazine ontwerp

threads die dus gaan over:
- signature
- [highlight]banner[/highlight]
- header
- site intro
- web template
gevonden in de rulez op GFX-ART-DESIGN

Dus hoor het toch daar thuis :sad:

LunchBox

Legacy Member
achter uw quote staat nog: "zullen worden gesloten of gemoved naar: het webdesign forum" > en dah's hier gebeurd. aangezien webdesign tegenwoordig wel eerder zuiver code vragen & problemen zijn en site check layouts etc is de banner naar hier verplaatst geweest. (wat hij in eerste instantie binnen de "post: schetsen en tekeningen"-thread deed is me alvast'n raadsel)

Garmir

Legacy Member
LunchBox zei:
achter uw quote staat nog: "zullen worden gesloten of gemoved naar: het webdesign forum" > en dah's hier gebeurd. aangezien webdesign tegenwoordig wel eerder zuiver code vragen & problemen zijn en site check layouts etc is de banner naar hier verplaatst geweest. (wat hij in eerste instantie binnen de "post: schetsen en tekeningen"-thread deed is me alvast'n raadsel)

Mja sorry dat ik hem eerst daar gepost had :x Maar ik hed dan een thread anagemaakt op GFX, ART, DESIGN waar deze meer thuis hoorde, dus was mijn keuze ook daar. maar jullie beslissen er nu eenmaal anders over, en daar kan ik niets op zeggen, 'cause you are the boss :) In elk geval Ik kan de titel niet meer veranderren Met de juiste prefix voor hier op dit gedeelte, is het mogelijk dat u dan de juiste prefix er nog voor zet want anders heb ik nog eens een usersnote aan mijn been :sad: wegens het niet naleven van de regels.


Greetz
Garmir

Bertold

Legacy Member
ksnap niet direct wat er allemaal gebeurd is met u thread maar hier hoort ie niet thuis en hij heeft een misse prefix, kvind dit meer iets voor graphics forum
niet dat ek commentaar op de mods eb é ;) gewoon mijn gzond verstand

Garmir

Legacy Member
bt belgium zei:
ksnap niet direct wat er allemaal gebeurd is met u thread maar hier hoort ie niet thuis en hij heeft een misse prefix, kvind dit meer iets voor graphics forum
niet dat ek commentaar op de mods eb é ;) gewoon mijn gzond verstand

Ik vond dit ook en daar had ik hem eerst gezet :sad:

Garmir

Legacy Member
In elk geval bij deze na deze misverstanden, Back at the topic :) Post je bannerke al laat de anderren er van genieten :unsure:

orez

Legacy Member
hoort hier ook niet thuis... Is niet echt iets om te laten checken.
+ is in overtreding met prefix regelementen etc...

Hier worden Sites gecheckt geen simpele bannerkes, een banner is slechts een kleinigheid van een geheel. Een banner wordt altijd gemaakt naar het gepaste design.

Topic closed.

fish --> kunde ook es u rules aanpassen ;)

- signature
- banner
- header

Deze 3 zullen wij hier ni laten checken, de reden waarom weet ge ook wel, u header mag nog zo mooi zen astem wilt, maar ast em ni past in ne site, past em ni in ne site;)

Waar dit dat kwijtgeraakt moet worden ... dunno... mss eens denken aan een oplossing tss beide boards ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan