h0pje
Legacy Member
Hoy!
Ik speel in een beginnende band en we zijn op zoek naar een logo. Aangezien we eigenlijk nog aan het investeren zijn in betere gear & recordingtijd kunnen we er niet echt geld tegenaan smijten.
Daarom dacht ik er aan om hier misschien eens een oproep te doen, eventueel als iemand tijd over heeft en het wel leuk zou vinden om een creatief logo te maken?
Het logo zou vooral gebruikt worden als achtergrond op de myspace (klikkie!) en eventueel t-shirts als die er ooit komen. Alle credit gaat natuurlijk naar de maker ervan
De band heet Dressed Like Ninjas en zoals de naam al doet vermoeden willen we eigenlijk vooral muziek maken waar mensen vrolijk van worden. De stijl is poppy / punkrock en we dachten dan ook aan iets cartoon-achtigs & happy als logo
Een ninja zou voor de hand liggen of we dachten eigenlijk ook aan een roze olifant :') Geen idee of dit doenbaar is...
Als er iemand onze bandnaam leuk zou kunnen verwerken zou dat helemaal fantastisch zijn
Ik hoop dat iemand een poging doet, maar aangezien ik er geen geld kan tegenaan smijten versta ik het als er geen reactie komt
Alvast bedankt in naam vd hele band!
Ik speel in een beginnende band en we zijn op zoek naar een logo. Aangezien we eigenlijk nog aan het investeren zijn in betere gear & recordingtijd kunnen we er niet echt geld tegenaan smijten.
Daarom dacht ik er aan om hier misschien eens een oproep te doen, eventueel als iemand tijd over heeft en het wel leuk zou vinden om een creatief logo te maken?
Het logo zou vooral gebruikt worden als achtergrond op de myspace (klikkie!) en eventueel t-shirts als die er ooit komen. Alle credit gaat natuurlijk naar de maker ervan

De band heet Dressed Like Ninjas en zoals de naam al doet vermoeden willen we eigenlijk vooral muziek maken waar mensen vrolijk van worden. De stijl is poppy / punkrock en we dachten dan ook aan iets cartoon-achtigs & happy als logo

Een ninja zou voor de hand liggen of we dachten eigenlijk ook aan een roze olifant :') Geen idee of dit doenbaar is...
Als er iemand onze bandnaam leuk zou kunnen verwerken zou dat helemaal fantastisch zijn

Ik hoop dat iemand een poging doet, maar aangezien ik er geen geld kan tegenaan smijten versta ik het als er geen reactie komt

Alvast bedankt in naam vd hele band!