LunchBox
Legacy Member
Zoals de titel al deed vermoeden koopt Autodesk nu ook Softimage, het bedrijf achter 3d pakket XSI:
Autodesk Signs Agreement with Avid Technology to Acquire Softimage
Interview with Marc Stevens and Marc Petit
Nu ze meer en meer software opkopen worden ook meer programma's op mekaar afgestemd, en dat lijkt me in grote lijnen toch positief. Uiteraard heeft zoiets ook nadelen, maar dat is iets waar de user-base van de software die is opgekocht meer over kwijt kan.
Autodesk Signs Agreement with Avid Technology to Acquire Softimage
Interview with Marc Stevens and Marc Petit
Nu ze meer en meer software opkopen worden ook meer programma's op mekaar afgestemd, en dat lijkt me in grote lijnen toch positief. Uiteraard heeft zoiets ook nadelen, maar dat is iets waar de user-base van de software die is opgekocht meer over kwijt kan.
)