bibawa
Legacy Member
Ik heb nu net m'n website online gezet (http://dmax.com.dotnet31.hostbasket.com/beta/default.aspx) en als ik hem bekijk krijg ik "server error in '/' application".
Ik heb die errormode ook al op off gezet in web.config maar toch krijg ik geen foutmelding te zien.
Weet iemand wat er fout kan zijn? of waar dit aan kan liggen? lokaal werkt alles perfect.
Ik heb die errormode ook al op off gezet in web.config maar toch krijg ik geen foutmelding te zien.
Weet iemand wat er fout kan zijn? of waar dit aan kan liggen? lokaal werkt alles perfect.