La Esterella
Legacy Member
Ik ben bezig met mijn pc te configureren voor asp.net. Je kan IIS installeren + Visual Web developer maar ik zou zelf gewoon in kladblok mijn aspx pagina's willen ontwerpen. Ik heb de instructies gevolgt op deze site:
http://www.vbip.com/books/1861005040/chapter_5040_08.asp
maar zit nu met een probleem. Ik heb alles denk ik juist gedaan , IIS is geinstalled, heb een wwwroot onder mijn C: schijf staan en al. Maar nu staat er op die site dat ik een asp.net pagina kan testen door gewoon in mn browser
http://localhost/pagina.aspx in te typen. Helaas krijg ik zowel in Firefox als in IE een venstertje waar men een username en paswoord vraagt, terwijl ik helemaal geen ingesteld heb. Aan mn firewall ligt het niet, ik heb deze reeds eens uitgeschakeld en heb nog steeds het zelfde probleem. Weet er iemand hoe ik deze optie uitschakel zodat ik een aspx pagina kan bekijken in de browser ?
Dank bij voorbaat!
http://www.vbip.com/books/1861005040/chapter_5040_08.asp
maar zit nu met een probleem. Ik heb alles denk ik juist gedaan , IIS is geinstalled, heb een wwwroot onder mijn C: schijf staan en al. Maar nu staat er op die site dat ik een asp.net pagina kan testen door gewoon in mn browser
http://localhost/pagina.aspx in te typen. Helaas krijg ik zowel in Firefox als in IE een venstertje waar men een username en paswoord vraagt, terwijl ik helemaal geen ingesteld heb. Aan mn firewall ligt het niet, ik heb deze reeds eens uitgeschakeld en heb nog steeds het zelfde probleem. Weet er iemand hoe ik deze optie uitschakel zodat ik een aspx pagina kan bekijken in de browser ?
Dank bij voorbaat!