NinjaTune
Legacy Member
Voor het vak webtechnologie moet ik een quiz maken in asp.
Om een asp web application te openen heb je je localhost nodig. Je moet dus een webserver opzetten. Ik weet dat je daarvoor XP Professional nodig hebt, die heb ik, maar hoe kan ik nu zorgen dat ik een webserver op mijn pc heb?
We moeten de quiz maken in de map Inetpub\wwwroot, maar ik kan mijn basisbestand om mee te werken niet maken omdat visual basic mijn http://localhost niet vindt. Die bestaat waarschijnlijk nog niet.
Hoe maak ik dus een localhost op mijn pc?!
Kheb het nodig om aan dat project te werken, want ik kan er dus niet aanwerken, en ik kan geen nieuw asp web application openen omdat er geen localhost aanwezig is op mijn pc.
Kan iemand mij verder helpen?!
Alvast bedankt.
Om een asp web application te openen heb je je localhost nodig. Je moet dus een webserver opzetten. Ik weet dat je daarvoor XP Professional nodig hebt, die heb ik, maar hoe kan ik nu zorgen dat ik een webserver op mijn pc heb?
We moeten de quiz maken in de map Inetpub\wwwroot, maar ik kan mijn basisbestand om mee te werken niet maken omdat visual basic mijn http://localhost niet vindt. Die bestaat waarschijnlijk nog niet.
Hoe maak ik dus een localhost op mijn pc?!
Kheb het nodig om aan dat project te werken, want ik kan er dus niet aanwerken, en ik kan geen nieuw asp web application openen omdat er geen localhost aanwezig is op mijn pc.
Kan iemand mij verder helpen?!
Alvast bedankt.


