Jeroen_HD
Legacy Member
Hello iedereen,
Ik was even bezig mijn wii te maken in Max. Ik wou het Nintendo logo er in zetten met een Boolean maar heb per ongeluk een proBoolean ofzo genomen, opgeslagen en het programma afgesloten.
Het logo staat er nu wel in maar als ik de wii dan weer naar den editable poly wil omzetten gaat de wii weg, hij verdwijnt gewoon.
Is er een mogelijk dit ongedaan te maken?
Ik heb even mijn .max document geupload; http://rapidshare.com/files/99925956/Wii.max
Mvg,
Jeroen
Ik was even bezig mijn wii te maken in Max. Ik wou het Nintendo logo er in zetten met een Boolean maar heb per ongeluk een proBoolean ofzo genomen, opgeslagen en het programma afgesloten.
Het logo staat er nu wel in maar als ik de wii dan weer naar den editable poly wil omzetten gaat de wii weg, hij verdwijnt gewoon.
Is er een mogelijk dit ongedaan te maken?
Ik heb even mijn .max document geupload; http://rapidshare.com/files/99925956/Wii.max
Mvg,
Jeroen

