Jeroen_HD
Legacy Member
Ik heb eens een dringend vraagje.
Als ik een model maak in max (geen textures) hoe kan ik dit dan mooi presenteren?
Zoals dit bv. [img=http://img31.picoodle.com/img/img31/4/5/25/t_wreckedshipm_c8c96b6.jpg]
Als ik een quickrender doe zie je bijna niets van de vormen.
Als ik een model maak in max (geen textures) hoe kan ik dit dan mooi presenteren?
Zoals dit bv. [img=http://img31.picoodle.com/img/img31/4/5/25/t_wreckedshipm_c8c96b6.jpg]
Als ik een quickrender doe zie je bijna niets van de vormen.
