uterke
Legacy Member
op aanvraag van mijn clan mercury ben ik sinds enkele dagen begonnen aan een aimmapke zonder veel franjes en met een oud cs gevoel erin. dit even terzijde, ik kon al mappen voor hl engine en kheb nu ook wat radiant stuff doorgelezen.
nu ben ik hier omdat ik met een aantal vragen zit waar ik niet direct een antwoord op heb en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
1. langs de bijden wanden van de map heb ik een customtexture toegevoegd, dit heb ik moeten doen met de assetmanager, en ging vrij vlot, de texturen kwam tevoorschijn in mijn radiant en ik kon hem gebruiken maar deze komt dus niet tevoorschijn na mijn compile.
SCREEN
2. toen ik de map voor het eerst compile'de kreeg ik zou regenboog effect op mijn guns enz. de oplossing hiervoor bleek te zijn, dat ik een grid moest maken voor de map, bij deze heb ik dat gedaan , maar als ik schiet heb ik nog steeds dit voor, geen id hoe ik moet verhelpen
SCREEN
als ik schiet wordt soms ook een deel van de map zwart, dit duurt dan enkele sec en gaat weer over tot ik weer zou schieten.
3. overal zie ik nu, als je map klaar is hoe je ze kan testen enz, maar hoe compile je ze nu effectief als een afgewerkte versie, die bv op onze private server kan draaien? ik weet nog bij hl was de bsp genoeg, bij deze radiant zie ik nergens een bsp
hopelijk kunnen jullie mij helpen en als iets nu duidelijk genoeg is, vraag maar
mvg
nu ben ik hier omdat ik met een aantal vragen zit waar ik niet direct een antwoord op heb en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
1. langs de bijden wanden van de map heb ik een customtexture toegevoegd, dit heb ik moeten doen met de assetmanager, en ging vrij vlot, de texturen kwam tevoorschijn in mijn radiant en ik kon hem gebruiken maar deze komt dus niet tevoorschijn na mijn compile.
SCREEN
2. toen ik de map voor het eerst compile'de kreeg ik zou regenboog effect op mijn guns enz. de oplossing hiervoor bleek te zijn, dat ik een grid moest maken voor de map, bij deze heb ik dat gedaan , maar als ik schiet heb ik nog steeds dit voor, geen id hoe ik moet verhelpen
SCREEN
als ik schiet wordt soms ook een deel van de map zwart, dit duurt dan enkele sec en gaat weer over tot ik weer zou schieten.
3. overal zie ik nu, als je map klaar is hoe je ze kan testen enz, maar hoe compile je ze nu effectief als een afgewerkte versie, die bv op onze private server kan draaien? ik weet nog bij hl was de bsp genoeg, bij deze radiant zie ik nergens een bsp

hopelijk kunnen jullie mij helpen en als iets nu duidelijk genoeg is, vraag maar
mvg