Dequal
Legacy Member
Hi there,
enkele maanden geleden ben ik begonnen met een nieuw projectje, namelijk archiF.be . De bedoeling van de site is om bezoekers de kans te geven om nieuwe stromingen en architecten te ontdekken, en ook om bezoekers informatie te geven over bepaalde architecten waarover ze misschien informatie nodig hebben.
Het is pas sinds een weekje dat de site nu echt actief wordt qua posts (door de examens e.d.), dus ik kan nog niet zeggen adhv de statistieken of we goed bezig zijn of niet.
Daarom vraag ik jullie mening.
Waarschijnlijk vinden velen het niets omdat architectuur u niet interesseert, maar probeer toch zo'n objectief mogelijke mening te geven als het kan.
Gebruiksgemak, lay-out, content, ... noem maar op. Elke tip die je kan geven is welkom.
archiF.be
Alvast bedankt!
enkele maanden geleden ben ik begonnen met een nieuw projectje, namelijk archiF.be . De bedoeling van de site is om bezoekers de kans te geven om nieuwe stromingen en architecten te ontdekken, en ook om bezoekers informatie te geven over bepaalde architecten waarover ze misschien informatie nodig hebben.
Het is pas sinds een weekje dat de site nu echt actief wordt qua posts (door de examens e.d.), dus ik kan nog niet zeggen adhv de statistieken of we goed bezig zijn of niet.
Daarom vraag ik jullie mening.
Waarschijnlijk vinden velen het niets omdat architectuur u niet interesseert, maar probeer toch zo'n objectief mogelijke mening te geven als het kan.Gebruiksgemak, lay-out, content, ... noem maar op. Elke tip die je kan geven is welkom.
archiF.be
Alvast bedankt!

