Archief - [ALG]SubVersion SubVersion Hosting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tmagus

Legacy Member
Hoi,

heeft er hier iemand ervaring met SubVersion Hosting? Want zou da graag gebruiken voor mijn projecten aangezien nu het altijd miserie is met stuff overzetten naar ander pc's (naar mijn programmeur partner :p of laptop) en versie's control...

Zo gaan over een Java Project en Flex Projecten.

Als iemand me effen op weg zou kunnen zetten of een paar goeie SubVersion Hosting weet... zou al een hele help zijn...

grtz me

KeaTs

Legacy Member
Voor onze mod draaien wij 3 subversion servers; 1tje voor de code op een linux bak bij mij thuis, en voor de content & content sources hebben we der 2 bij dreamhosts ( nen UK vriend had daar nen account, en da draait best lekker :) ) Heeft geen onderhoud nodig eens t geinstalleerd is en uw productiviteit in team vertienvoudigt ofzo, dus goed idee ;) Laat maar weten als ge concrete vragen hebt, t hangt ervanaf of ge zelf wilt hosten of ni ofcourse.

killgore

Legacy Member
opensvn.csie.org voor kleine zaken, werkt nog deftig en is gratis. Gebruik dat vaak voor practica en zo. Voor grotere projecten raad ik ook wel een betalende host ofzo aan (ik heb er leukweg een deftige beschikbaar van de ugent en ga binnenkort wrsch ergens collocation of virtual server kope, dus ken geen betalende tbh).

Messias.

Legacy Member
www.assembla.com


Voor als je geen interesse hebt om je code vrij te geven onder een gpl-achtige licentie. Subversion en veel, véél meer. :)

killgore

Legacy Member
wel opmerken dat die 3 allemaal bedoeld zijn voor open source zaken ;).

Messias.

Legacy Member
Assembla niet, biedt ondersteuning voor een ongelimiteerd aantal teamleden, en 500 MB opslagruimte. Alsook ondersteuning voor git en mercurial, trac, een wiki, een forum en andere dingen die 't leven eenvoudiger maken.

tmagus

Legacy Member
Messias. zei:
Assembla niet, biedt ondersteuning voor een ongelimiteerd aantal teamleden, en 500 MB opslagruimte. Alsook ondersteuning voor git en mercurial, trac, een wiki, een forum en andere dingen die 't leven eenvoudiger maken.

Kga deze ess uitproberen :), heb al een account aan gemaakt zie en bezit met eclips van subclips te voorzien :)

lets hope for the best

killgore

Legacy Member
Messias. zei:
Assembla niet, biedt ondersteuning voor een ongelimiteerd aantal teamleden, en 500 MB opslagruimte. Alsook ondersteuning voor git en mercurial, trac, een wiki, een forum en andere dingen die 't leven eenvoudiger maken.

moh, nice to know :-), voor sommige projecten is het immers niet wenselijk dat we open-source gaan :p (medestudenten die u code pikken enzo). en opensvn is wel goed maar beetje slecht management systeem.

Messias.

Legacy Member
killgore zei:
moh, nice to know :-), voor sommige projecten is het immers niet wenselijk dat we open-source gaan :p (medestudenten die u code pikken enzo). en opensvn is wel goed maar beetje slecht management systeem.

Ik ken het gevoel - dat van die medestudenten dan hé. :p Moet je ook nog weten dat de policy van 500 MB niet strikt wordt afgedwongen, je mag er gerust overgaan. Ze zullen je wel contacteren, maar als je ze uitlegt dat 't voor academische of non-profit doeleinden is, dan maken ze er niets van. :)

tmagus

Legacy Member
Heb dus account aan gemaakt en tis indeed wel een goeie service, toch content van :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan