Lunake
Legacy Member
oi, ik ken dus werkelijk niets van html.
ik heb altijd mijne http://users.telenet.be/lunake gehad, 50 mb, gewoon altijd met flashFXP bestanden ge-upload zoda ge een eenvoudige 'index' krijgt. die site stond algemeen bekent binne een grote vriendengroep, 50 mb is nu te klein geworden.
Ik heb me op b-one.net 1gig gefixt op www.lunake.be
nu zo ne 'index' lukte me daar toch nie zeker =p
op da control panel van mijne host zit zo een à la frontpage ingebouwd, hebk nu www.lunake.be mee gemaakt. echt wel eerste site ooit.. (template wel he)
let ni op al die ijle van contact & bedrijfsrommel, da is flauwe
mn vraag was nu hoe ik het beste nu mijn fotos daarop krijg
kennis van me zegt van fix u een programma dat ze op sites van fuive gebruike, dus da maakt thumbnails en as ge daar op klikt krijgt ge volleidge foto etc.. zo een album systeemke..
weet iemand hoe ik da redelijk simpel/makkelijk kan fixen?
kennis = 0.1 ofzo
kheb al keiveel moeite gehad met die tabel juist te krijge dusja =p
thx
ik heb altijd mijne http://users.telenet.be/lunake gehad, 50 mb, gewoon altijd met flashFXP bestanden ge-upload zoda ge een eenvoudige 'index' krijgt. die site stond algemeen bekent binne een grote vriendengroep, 50 mb is nu te klein geworden.
Ik heb me op b-one.net 1gig gefixt op www.lunake.be
nu zo ne 'index' lukte me daar toch nie zeker =p
op da control panel van mijne host zit zo een à la frontpage ingebouwd, hebk nu www.lunake.be mee gemaakt. echt wel eerste site ooit.. (template wel he)
let ni op al die ijle van contact & bedrijfsrommel, da is flauwe

mn vraag was nu hoe ik het beste nu mijn fotos daarop krijg

kennis van me zegt van fix u een programma dat ze op sites van fuive gebruike, dus da maakt thumbnails en as ge daar op klikt krijgt ge volleidge foto etc.. zo een album systeemke..
weet iemand hoe ik da redelijk simpel/makkelijk kan fixen?
kennis = 0.1 ofzo
kheb al keiveel moeite gehad met die tabel juist te krijge dusja =p
thx
. Je hebt nog vele anderen ook, zoals GoLive van adobe bv. Ma frontpage bv wordt door de meesten wel sterk afgeraden met goede redenen ook 
