boogje
Legacy Member
hallo,
ik ben van plan om in mijn resterende vrije tijd wat te modden, en heb reeds al eens een level gemaakt van maxpayne, waar ik :
een level kan maken ( gebouw zelf)
lichtinval kan creeren
een FSM heb geplaatst ( licht aan/uit door schakelaar etc.)
de vijanden ( en bondgenoten) de voldoende AI heb gegven voor het aanvallen/beschermen van mij + verstopplaatsen gecreerd en een mogelijkheid om hen over iets automatisch te laten springen
en voor FSM's moest ik codes invoeren als : ":
tartroom::flame-FSM_send(stop) "etc.
een automatische gebeurtenis kan uitvoeren wanneer het hoofdpersonage dit/dat doet (bv. als je het licht aan doet dat de vijanden opeens uit een kamer komen etc.)
ben ik hier nu iets mee als ik wat verder wil doen en wil modden bij andere games? of komt dit niet zozeer van toepassing. je ziet het, ik weet er niks van, behalve hetgene wat ik dus heb gedaan bij maxpayne2
bedankt!
ik ben van plan om in mijn resterende vrije tijd wat te modden, en heb reeds al eens een level gemaakt van maxpayne, waar ik :
een level kan maken ( gebouw zelf)
lichtinval kan creeren
een FSM heb geplaatst ( licht aan/uit door schakelaar etc.)
de vijanden ( en bondgenoten) de voldoende AI heb gegven voor het aanvallen/beschermen van mij + verstopplaatsen gecreerd en een mogelijkheid om hen over iets automatisch te laten springen
en voor FSM's moest ik codes invoeren als : ":
tartroom::flame-FSM_send(stop) "etc.een automatische gebeurtenis kan uitvoeren wanneer het hoofdpersonage dit/dat doet (bv. als je het licht aan doet dat de vijanden opeens uit een kamer komen etc.)
ben ik hier nu iets mee als ik wat verder wil doen en wil modden bij andere games? of komt dit niet zozeer van toepassing. je ziet het, ik weet er niks van, behalve hetgene wat ik dus heb gedaan bij maxpayne2
bedankt!

Integendeel!
