Hallo
Wij zijn een hecht team die aan een eigen game aan het bouwen
zijn!!Maar we zitten met een tekort aan modellers.Zijn er hier mss
mensen die interesse hebben om zich bij ons team aan te sluiten?
Stuur Pm of een email
Daarna kun je verdere info verkrijgen!!
