Xoliul
Legacy Member
Een beetje newb thread, maar ik weet niet echt waar ik er anders mee terecht kan, Q3 scene is een beetje uitgestorven krijg ik de indruk :/.
Anyway, wat ik had willen weten, is hoe mogelijk het is voor mij om eerst en vooral een aantal nieuwe wapens te maken voor Q3. Ik zou graag beginnen met iets simpel als een M4 of gewoon een pistool. Modelleren en texturen kan ik; het is de implementatie in de game waar ik in het donker tast. Ik heb zo goed als geen codeer ervaring, buiten wat config files voor games aanpassen
Ik weet dat andere Q3 engine games wel zulke wapens hebben, dus kan ik mij baseren op de wapen files uit SOF II bvb ?
Een tutorial hieromtrent zou mooi zijn; gewoon de stappen gevolgd om een wapen toe te voegen. Tot nu toe vind ik veel over mappen en player models, maar niks over wapens.
Alvast bedankt.
Anyway, wat ik had willen weten, is hoe mogelijk het is voor mij om eerst en vooral een aantal nieuwe wapens te maken voor Q3. Ik zou graag beginnen met iets simpel als een M4 of gewoon een pistool. Modelleren en texturen kan ik; het is de implementatie in de game waar ik in het donker tast. Ik heb zo goed als geen codeer ervaring, buiten wat config files voor games aanpassen
Ik weet dat andere Q3 engine games wel zulke wapens hebben, dus kan ik mij baseren op de wapen files uit SOF II bvb ?
Een tutorial hieromtrent zou mooi zijn; gewoon de stappen gevolgd om een wapen toe te voegen. Tot nu toe vind ik veel over mappen en player models, maar niks over wapens.
Alvast bedankt.


