Vich
Legacy Member
Bij deze willen Killgore en ik even melden dat GameDesign.be opnieuw van start is gegaan met een schone lei. Vroeger was de website gebaseerd op een forum met de rest van de site als "aanhangsel". Na een brainstorm-sessie op het oude forum vonden we het beter om een Wiki-systeem te maken, omdat Nederlandstalige spelontwikkelingsforums de neiging hebben om dood te bloeden als ze enkel over spelontwikkeling gaan. Een Wiki systeem leek ons handiger, omdat er meer nood is aan Nederlandstalige informatie dan een discussiepunt.
Natuurijk is er nog een light-versie van het oude forum en we hebben ook een weblog voorzien waar men op kan inschrijven en dingen kan posten over - bijvoorbeeld - eigen projecten. Er is een apart inlogsysteem voor Wiki, het forum en het weblog. Je bent enkel verplicht om in te schrijven als je zelf dingen wil posten, met uitzondering van het Wiki-discussie-forum.
Hier is de introductie in het lang en het breed.
Natuurlijk zijn wij niks zonder content! Daarom nodig ik u allen uit om GameDesign.be te laten groeien tot dé bron van informatie voor de Nederlandstalige spelontwikkelaar of spelontwikkelaar in wording! Waarom? Omdat België en Nederland nood hebben aan een degelijk informatiepunt en dat dit enkel door een community kan worden bereikt.
Suggesties zijn welkom!
ps: Mijn login is op gd.be niet meer Vich, maar gewoon Ken. Mijn voornaam dus.
Natuurijk is er nog een light-versie van het oude forum en we hebben ook een weblog voorzien waar men op kan inschrijven en dingen kan posten over - bijvoorbeeld - eigen projecten. Er is een apart inlogsysteem voor Wiki, het forum en het weblog. Je bent enkel verplicht om in te schrijven als je zelf dingen wil posten, met uitzondering van het Wiki-discussie-forum.
Hier is de introductie in het lang en het breed.
Natuurlijk zijn wij niks zonder content! Daarom nodig ik u allen uit om GameDesign.be te laten groeien tot dé bron van informatie voor de Nederlandstalige spelontwikkelaar of spelontwikkelaar in wording! Waarom? Omdat België en Nederland nood hebben aan een degelijk informatiepunt en dat dit enkel door een community kan worden bereikt.
Suggesties zijn welkom!
ps: Mijn login is op gd.be niet meer Vich, maar gewoon Ken. Mijn voornaam dus.



.